HTML

Mexico:)

10 és fél hónap Mexicoban,ahogy én láttam..:)

Friss topikok

  • KatalinaMexico: @amorall: Csak nyugodtan:) (2010.09.20. 01:37) 2010.09.04.(szombat)
  • KatalinaMexico: @N.Fruzsi: Köszönöm,aranyos vagy...csak igazából ezt nem oldja meg a tenger látványa sem...ezt mi... (2010.08.26. 21:52) :(
  • KatalinaMexico: @N.Fruzsi: Ez tök jóó:)Nagyon sokat segít a családom,nagyon aranyosak,és mindig csak röhögnek raj... (2010.08.24. 20:14) Az első 4 nap:)

Linkblog

2010.08.25.Szerda

2010.08.25. 18:27 KatalinaMexico

Sziasztok!

Szerda révén nem írtam meg a hét elején történeket.

A hétfői kézzel mosás traumájának túlélése után hazajött Papa kajáltak,este pedig mondta,hogy vamos vamos én meg azt hittem,hogy menni kell kajálni,mire kiderült,hogy elmegyünk itthonról:D Elmentünk egy "műszaki" boltba...:DMexikói kiadás...Nagyon vicces volt,mert senki sem tudott angolul,de ők szerettek volna velem beszélgetni,ezért activityztünk...és hallottam,hogy van kutyus,mondtam hogy perro,erre ők kihozták és a kis uszkáron egy mikulás jelmez volt és annyira izgult,hogy kijött a micsoda és csak nevettek....de nagyon:DAnnyira vicces volt:D:DEzután hazajöttünk...csináltam magamnak rántottát,megettem(ez volt az első normális étkezésem,mióta náluk vagyok),majd feljöttem és lefeküdtem aludni.Kedden reggel felkeltem kitakarítottam a szobámat,meg felsepregettem a folyosót,utánna a Mamát hagyta,hogy azt csináljak amit szeretnék.Hazajöttek a tesóim és Papa,közösen ebédeltünk,de olyan fura volt.Csak a levest ettem meg...vagyis abból is csak egy picit,mert iszonyatosan fűszeres volt.Ezután elvittek a Mama anyukájához,majd végre elmentünk kozmetikai cuccokat venni.Iszonyat édes a nagyi...óó nagyon aranyos,és még ott volt 3 családtag,mikor elindultunk vásárolni,velünk jött még 2 nő a családból.Lulu és szerintem a lánya,de iszonyatosan őrültek:DNagyon sokat nevettem velük...:)Megvettük a telefonkártyámat,majd elmentünk nekem pipere cuccokat venni.Nagyon segítőkészek voltak.Aztán kajákat vettünk,de én végig nevettem,nagyon bolondok voltak.Hazajöttünk,már fél 10 volt.Utánna kezdtünk el vacsorázni.Megettem a donna de chocolate-t,mert feljöttem lefeküdni.Ma reggel végre tudtam 9-ig aludni,kipihenni magam,utánna megzuhanyoztam és végre minden de minden pipere cuccom ott volt,amit otthon szoktam használni.Soha nem gondoltam volna,hogy így fogom értékelni ezeket a dolgokat.

Nagyon fura,hogy még egy héte sem vagyok itt és máris mennyit változtatott rajtam Mexikó.

Holnap jelentkezem,addig is mindenki vigyázzon magára!

Adiós!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katalinamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr902247386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása