HTML

Mexico:)

10 és fél hónap Mexicoban,ahogy én láttam..:)

Friss topikok

  • KatalinaMexico: @amorall: Csak nyugodtan:) (2010.09.20. 01:37) 2010.09.04.(szombat)
  • KatalinaMexico: @N.Fruzsi: Köszönöm,aranyos vagy...csak igazából ezt nem oldja meg a tenger látványa sem...ezt mi... (2010.08.26. 21:52) :(
  • KatalinaMexico: @N.Fruzsi: Ez tök jóó:)Nagyon sokat segít a családom,nagyon aranyosak,és mindig csak röhögnek raj... (2010.08.24. 20:14) Az első 4 nap:)

Linkblog

2010.09.04.(szombat)

2010.09.10. 03:02 KatalinaMexico

Kedden este egy családi szülinapra mentünk,ahol volt két édes kisgyerek. A kislány még nagyon picike volt és nagyon félt tőlem, a kisfiú(Diego) viszont egy született rosszcsont. És végre volt TORTA,nagyon finom volt. Mikor jöttünk hazafele,Diegotól kaptam egy puszikát. Utánna mondta Oscar, hogy Diego beteg és nem tud beszélni. Nagyon szomorú lettem tőle. Szerdán volt az első sulinapom. Nagyon féltem tőle.Elkéstem.Már egy órája utaztunk busszal,amikor Anya mondta,hogy taxival menjünk tovább,mert nagyon el fogunk késni. Beértünk végre a suliba és nagyon aranyosak voltak velem. Utánna bevittek az osztályomba, bemutatkoztam, majd leültem a helyemre.A töritanár nagyon aranyos volt.mint utólag kiderült ő lesz a spanyol tanárom és nem is olyan aranyos,mint látszik. Úgy jöttem ide,hogy semmit nem tudtam spanyolul,mégis amit csak tudtam leírtam neki az első órán és ő mégis azt vágta a fejemhez,hogy még rengeteget kell tanulnom,mert hogy Joke többet tud.Hát jóhogy,amikor ő már otthon is tanult. Ezután nagyon kiborultam és elkezdtem sírni,mire az osztálytársaim odajöttek megvígasztalni. A nap többi részében jól éreztem magam velük,csak kényelmetlen volt,hogy ebédszünetben is mindenki engem bámult. Felvettem a franciát is és hát érdekes lesz. Nap végén az egyik osztálytársam,Orlando elvitt Cristine házába.Arturo,Cristine fia végig nagyon aranyos volt velem. Lelkiztünk,meg segített nekem. Ebéd után elmentünk egy barátja házába, ahol megismerkedtem Alexxel,Pichonnal,Little Pichonnal és Arturo barátnőjével. Nagyon aranyosak voltak velem,egész délután beszélgettünk,meg nevettünk és Little Pichon azt is megengedte,hogy kifúrjak egy fogmaketett.Utánna hazavittük Arturo barátnőjét,majd mi is hazamentünk. Este Arturo megmutatta a fogorvos dolgait és megengedte,hogy kirakjam a fogsormaketett és elsőre sikerült. Utánna gépeztem és Arturo mondta,hogy Alex akar tőlem valamit.Ekkor kiborultam,mert hiányzott Luyi és most még ez is.Sok volt egyszerre.Eztután Arturo megvígasztalt,majd lefeküdtem aludni. Reggel időben keltem, Cristine elvitt a sulihoz, ahonnan a kempinghez mentünk. Az utat végig aludtam,majd mikor megérkeztünk a semmi közepére kiborult a bili megint. Nekem azt mondták,hogy egyenruhát kell viselni,így nem vittem más ruhát,valamint azt sem mondták,hogy az egyneműt is nekem kell vinni. Egyből jöttek a többiek megvígasztalni,de hát akkor is nagyon kivoltam, mert még térerő sem volt. Utánna csapatokba lettünk osztva és az én csapatomba került Andy és Fer is.A csapatom neve Szeretlek lett. Az első játékot megnyertük Andy miatt. A második játékban egy körbe voltunk. A játék végén mindenki bemutatkozott. Én magyarul és angolul is bemutatkoztam és megtapsoltak érte. Utánna a többiek fociztak,én meg leégtem.Foci után elkezdtek ruhástól a medencéb ugrálni. Ezután ebédeltünk.Délután újabb játék,amiben nagyon jók voltunk. Játék után megvacsoráztunk.Pizzát ettünk,majd a vacsi végén kajacsatáztunk. Azután az erdőbementünk rémtörténetet hallgatni, de mivel én nem értettem,ezért én csak a csillagokat néztem,mivel végre voltak csillagok. A rémsztori után még szöszmögtünk egy kicsit,majd aludni mentünk.Kaptam egy kölcsöntakarót,szóval minden rendben ment.A kempingben megtanultam bárhol és bármikor elaludni. Reggel mikor felkeltem nagyon szarul éreztem magam.Reggeliztunk,majd toronyépítés következett.A miénk lett a legmagasabb.Ezután olyan sárba dagonyázós játék volt. Én ekkor ismertem meg az egyik angol tanárt,aki iszonyatosan jófej volt és nagyon sokat mesélt,illetve felajánlotta,hogy segít.Ebédig vele voltam,nagyon sokat nevettünk a "meleg" fiúkon. Ebéd után pihentem,majd indultunk haza. A sulinál a családom várt,elmentünk befizetni a csekket,majd egy rokonhoz.A rokon nem volt otthon,így hálistennek jöttönk haza.Itthon mondta Oscar,hogy itt lesznek Diegoék,gondoltam magamba már csak ez hiányzik.De jófejek voltak,mert vacsi után jöhettem fel a szobámba pihenni.

Hát ez történt a nagy kempingben.:)Képek facebookon;)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://katalinamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr1002284974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amorall 2010.09.19. 23:30:27

Nagyon örülök a híreknek, és ha nem zavarok, és időm is lesz, majd kommentelgetek is...
süti beállítások módosítása