HTML

Mexico:)

10 és fél hónap Mexicoban,ahogy én láttam..:)

Friss topikok

  • KatalinaMexico: @amorall: Csak nyugodtan:) (2010.09.20. 01:37) 2010.09.04.(szombat)
  • KatalinaMexico: @N.Fruzsi: Köszönöm,aranyos vagy...csak igazából ezt nem oldja meg a tenger látványa sem...ezt mi... (2010.08.26. 21:52) :(
  • KatalinaMexico: @N.Fruzsi: Ez tök jóó:)Nagyon sokat segít a családom,nagyon aranyosak,és mindig csak röhögnek raj... (2010.08.24. 20:14) Az első 4 nap:)

Linkblog

2010.08.31.(Hétfő)

2010.09.10. 02:37 KatalinaMexico

Péntek este elmentünk az egyetemi buliba, ami nagyon fura volt. Azt hittem,hogy olyan lesz,mint otthon,ehez képest sört ittak,össze-vissza váltogatták a zenét. Egy óra múlva egy furcsa illat csapott meg, mire a fiúk arrébb álltak.Megkérdeztem,hogy miért,mire ők közölték, mert ez marihuana. 11 körül hazajöttünk.Szombaton tartottuk meg a magyar napot: csiripöri,pulykapöri és nokedli. Felöltöztem népviseletbe, majd megkértem a családot,hogy menjenek fel,amíg előkészítem az asztalt. A vacsorát megették és állítólag ízlett is. Vacsora után megkóstolták az Unicumot,amit az Apukám egy érdekes arckifejezéssel nyugtázott. Engem is megkínáltak az ő italukból.Másnap reggelre felszegelték a zászlóinkat a falra. Délután palacsintát sütöttem,ami el is fogyott. Ma délután kiderült,hogy mégsem egyetemista,hanem középsulis leszek és egy picit tartok tőle,de szerencsére csak szerdán kell menni,viszont már csütörtökön kirándulni megyek a sulival.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katalinamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr692284959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása